آشنایی با ترفندها و مباحث پایه بازی Pubg+ برخی نکات پیشرفته( بخش دوم)

اگر مطالب اخیر وبسایت را دنبال کرده باشید مطمئناً به یاد دارید که چندی پیش به طور اختصاصی بخش اول این مقاله برای شما عزیزان نگاشته و در اختیارتان قرار گرفت. حال بنا به قولی که داده بودیم در بخش دوم نیز به ادامه نکات و ترفندهای بازی محبوب و خوش بازی Pubg پرداخته تا از انجام این بازی محبوب بیشتر لذت ببرید. پس اگر شما هم با مانند من یکی از علاقه مندان به این بازی آنلاین و پرطرفدار یعنی بازی Pubg هستید پیشنهاد می کنم ادامه این مطلب را از عصر بازی از دست ندهید. با ما همراه باشید.

بازی pubg

۲۱- اگر سعی دارید از یک درگیری فرار کرده و به نقطه امنی روی نقشه پناه ببرید از عبور روی پلها تا آنجا که می توانید دوری کنید معمولاً در گوشه کنار پلها همیشه افرادی منتظر هستند تا با عبور اشخاصی همچون شما، به سرعت و با زیرکی شما را مورد هدف گلوله های خود قرار دهند.

۲۲- شما در این بازی همیشه باید در حال حرکت باشید و به صورت ثابت در یک نقطه نایستید حتی زمانی که در حال برداشتن تجهیزات هستید کمی به این طرف و آن طرف حرکت کنید این حالت سبب می شود اگر شخصی از نقطه قصد هدشات کردن شما را داشته باشد نتواند به سادگی این کار را انجام دهد.

۲۳- با نگه داشتن دکمه Alt روی صفحه کلید و یا RB تحت کنترلر Xbox می توانید بدون اینکه به صورت واقعی به سمت چپ یا راست حرکت کنید این نقاط را مورد بررسی قرار دهید. این قابلیت زمانی از هواپیما به سمت پایین حرکت می کنید بسیار مفید است.

۲۴- شما می توانید با نگه داشتن کلید C روی صفحه کلید زمانی که در سطح آب هستید به زیر رفته و با نگه داشته Space نیز دوباره به سطح آب برگردید.

۲۵- شما می توانید زمانی که در یک خودرو حضور دارید با استفاده از کلید کنترل روی صفحه کلید و فشار یکی از دکمه های ۱,۲,۳,۴,۵ و ۶ نسبت به تعویض مکان خود بین صندلیها اقدام کنید برای نشستن پشت فرمان خودرو نیز می توانید از کلید کنترل و عدد ۱ استفاده کنید.

۲۶- زمانی که نسخه کامپیوتری بازی pubg را بازی می کنید می توانید گزینه auto Sprint را با زدن = فعال کنید.

۲۷- همچنین به مانند اغلب بازی های شوتر دیگر در این بازی نیز می توانید با کلیدهای E و Q، هدفگیری خود را به سمت راست و چپ میل دهید.

۲۸- با نگه داشتن کلید Shift می توانید سرعت وسیله نقلیه ای که در آن قرار دارید را افزایش دهید.

۲۹- با استفاده از ترمز دستی می توانید گردش حرفه ای تری را برای خودروی که در داخل آن هستید رقم بزنید.

۳۰- زمانی که با یک موتور سیلکت در هوا هستید می توانید موتور را با نگاه داشتن کلیدهای ‘Space’ + ‘Left Ctrl’ کنترل کنید.

۳۱- با زدن کلید V روی صفحه کلید می توانید بین دو حالت اول شخص و سوم شخص سوییچ بنا به نیاز خود سوییچ کنید.

۳۲- زمانی که در حال هدف گیری هستید می توانید با نگه داشتن کلید Shift نفس خود را حبس کرده تا هدف گیری دقیق تری داشته باشید.

۳۳-

۳۴- شما می توانید میزان و هدف گیری برای فواصل دور را با کلید های Page up و Page down روی صفحه کلید خود تنظیم کنید.

۳۵- بازی pubg نیزبه مانند اغلب بازی های شوتر دیگر نیز در این بازی شما می توانید با فشردن کلید G روی صفحه کلید، مهمات فعلی آماده پرتاب را نارنجک تنظیم کنید همچین برای سوییچ بین اسلحه های فعلی خود نیز می توانید از Mouse Wheel استفاده کنید.

۳۶- آیتم های سلامتی که نوار جان شما را پر می کنند تحت کلیدهای ۷،۸،۹ و ۰ تنظیم شده اند بنابراین برای استفاده از آنها نیازی به باز کردن بخش اینورتوری خود ندارید.

۳۷- شما می توانید با در حالی که نارنجک به دست دارید با کلید چپ مواس نارنجک را از ضامن خارج کرده و با کلید راست مواس نیز نارنجک را به محدوده مورد نظر خود پرتاب کنید.

۳۸- اگر به هر دلیلی دوست ندارید بخش HUD بازی در صفحه نمایش داده شود و یا به طور کلی در حالت خاصی مزاحم شما هستند می توانید با زدن کلید ترکیبی CTRL+U نسبت به غیرفعال یا فعال کردن آن اقدام کنید.

بازی pubg

همانطور که ملاحظه کردید برخی مباحث پایه بازی Pubg خدمت شما عزیزان قرار گرفته حال در ادامه می خواهیم به برخی نکات پیشرفته این بازی در استفاده از بسته های سلامتی، نارنجکها و بهبود نرخ زنده ماندن اشاره کنیم پس اگر تا اینجای کار از مطلب راضی بوده اید پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را نیز از دست ندهید. با عصربازی همراه باشید.

۳۹- از زمانی که نسخه ۱ این بازی به طور رسمی عرضه شد شما دیگر نیازی به یادگیری مهارت crouch-jump برای عبور از موانع نیز ندارید کافیست بدانید که چه فواصلی و ارتفاعاتی را می توانید بالا بروید و سپس با یک پرش به صورت خودکار کاراکتر شما با دست از لبه جسم خواهد گرفت و بالا خواهد رفت.

۴۰- شما می توانید با استفاده از تکنیک crouch-jump نسبت به بالا رفتن از یک پشت بام از بال اقدام کنید.

۴۱- شما همچنین می تانید پرش های بلندتری را با استفاده از تکنیک crouch-jump بین پشت با هم انجام دهید.

۴۲- شما می توانید به هنگام پرتاب نارنجک، با یک پرش به سمت عقب، پرتاب طولانی تری را برای نارنجک خود رقم بزنید.

بهترین ت در استفاده از بسته های سلامتی:

۴۳-در این بازی تنها دو روش برای بازگردانی سلامتی کامل خود به صورت ۱۰۰ درصد پیش رو دارید یکی استفاده از Medkit هاست که سلامتی شما را بعد از ۱۰ ثانیه به صددرصد می رساند و دیگری نیز آیتم های فرعی سلامتی دیگر همچون Energy Drink و Painkiller هستند که به مرور زمان زخمها شما را ترمیم کرده و سلامتی شما به ۱۰۰ درصد نزدیک می شود.

۴۴- هر دو آیتم بانداژ و بسته کمک های اولیه(First Aid Kits) وضعیت سلامتی شما را به ۷۵ درصد می رساند اما تفاوت این دو آیتم در این است که بسته کمک های اولیه بعد از ۷ ثانیه به صورت آنی درصد سلامتی شما را به ۷۵ درصد می رساند و این در حالیست که بانداژها لازم است چندین بار مورد فراخوانی قرار بگیرند تا به مرور زمان زخم های شما را التیام و سلامتی شما را افزایش دهند. به همین منظور پیشنهاد می کنیم اگر در شرایط بحرانی قرار ندارید از بانداژها استفاده کرده و کمک های اولیه که به سرعت تاثیر می گذارند را در شرایط بحرانی مورد استفاده قرار دهید.

۴۵- تکنیک مفید که در استفاده از بانداژها بیشترین نتیجه و اثربخشی را در پی دارد استفاده پی در پی و پشت سر هم از آنها است به این ترتیب هم مشغولیت شما از آنها کم شده و تمرکز شما روی دشمنان احتمالی رفته و دوم اینکه سرعت انجام کار بالاتر می رود.

۴۶- نکته مفید دیگر در استفاده از آیتم های سلامتی این است که شما می توانید زمانی که ۰٫۵ ثانیه دیگر برای اثربخشی کامل آنها نیاز است را نادیده گرفته و به مسیر خود ادامه دهید در این حالت یعنی زمانی که دکمه سلامتی ای که نگه داشته اید را در چنین زمانی رها کنید باز هم وضعیت آیتم سلامتی رو سلامت شما تاثیر خود را خواهد گذاشت.

تکنیک ها و ترفندهای استفاده از بخش اینورتوری و نارنجکها:

۴۷- هر یک از آیتم هایی که شما در بازی به دست می آورید مقداری از فضای کوله پشتی خود را به خود اختصاص می دهند. به عنوان مثال بسته کمک های اولیه نسبت به آیتمهای بانداژ فضای بیشتری را از کوله پشتی شما اشغال می کنند. در مورد سایر آیتم ها همچون انواع نارنجکها هم این شرایط صدق می کند به عنوان مثال آیتم نارنجک انفجاری نسبت به نارنجک دودزا و کوری فضای کمتری را اشغال می کند.

۴۸- شما با نگهداری آیتم های بزرگ و مهمات آنها می توانید شانس بیشتری را برای خود رقم بزنید چرا که مهماتی که همراه اسلحه و در واقع در داخل آن قرار گرفته فضای جداگانه ای را از کوله پشتی شما نمی گیرد. بنابراین اگر می خواهید جای به اندازه یک نارنجک انفجاری را باز کنید بهتر است جای نارنجکها دودزا و کوری را با استفاده کردن از آنها خالی کنید اما این نکته را هم مد نظر داشته باشید که اگر کوله پشتی شما پر باشد نمی توانید بدون استفاده و یا حذف کردن آیتمی، جایی را برای نارنجک انفجاری خود باز کنید.

۴۹- شما می توانید با رها کردن ضامن یک نارنجک انفجاری آنرا در این بازی مورد استفاده قرار دهید. برای این منظور کافیست بخش دارایی خود را باز کرده و یکی از نارنجکها را از سمت راست و پایین به لیست ذخیره خود به سمت چپ بکشید.

ترفندها و نکات جنگی بازی: چه زمان و چگونه باید مخفی و یا از مخفیگاه بیرون بیاییم

۵۰- به طور کلی به کار بردن ت مخفی کاری و رسیدن دایره پایانی که تنها چند بازیکن در آن حضور دارند تکنیک خوبیست اما به هر حال این شیوه هیچ تجربه ای به شما در زمینه یادگیری شیوه ها و تاتیک های مختلفی جنگی نمی کند. شما برای اینکه بتوانید به خوبی با بازی ارتباط برقرار کرده و با چم و خم آن آشنا باشید راهی جزء مقابله با حالت و شرایط مختلف دشمن ندارید.

۵۱- اگر دوست دارید که شانس خود را برای پیروزی با مخفی کاری به سرحد اعلاء ببرید کافیست در یک غایق ماهی گیری دور از ساحل و پشت یک صخره مخفی که معمولاً کسی به آنجا نمی آید مخفی شوید. این شیوه یک الگوی خاص اما کاربردی برای افزایش احتمال پیروزی شماست. تکنیک دیگر موجود استفاده از یک ماشین با چند گالن یدکی سوخت است که می توانید به واسه این دو به سرعت بین نقاط امن جابه جا شوید.

۵۲- شما می توانید زمانی که از ضربات مشت برای ضربه زدن به دشمن معمولاً در ابتدای بازی و زمانی که سلاح ندارید استفاده می کنید با انجام پرشهای متوالی شانس خود را برای اعمال ضربات به سر آنها افزایش دهید چرا که ضربات به سر تاثیر بیشتری را در کاهش میزان سلامتی آنها خواهد داشت.

۵۳- اگر شخصی سعی کرد با دست خالی و بدون سلاح به شما آسیب برساند تا آخر مبارزه کنید در چنین شرایطی شما با وارد کردن دو ضربه یک یا دو ضربه به سر حریف می توانید به راحتی او را از میدان به در کنید.

۵۴- همیشه سعی کنید در بازی pubg از جنگ دوری کنید مگر اینکه احتمال برد شما بسیار بالا بوده و یا اینکه امکان فرار برای شما میسر نیست. این حالت در مورد افراد اسنایپ کار هم صدق می کند تنها زمانی باید این افراد زمانی را برای شات کردن اختصاص دهند که از برد خود در برابر دشمن یا دشمنان مقابل تقریباً مطمئن هستند. به طور کلی در چنین شرایطی کاملاً هوشیار عمل کرده و بی گدار به آب نزنید.

۵۵- اگر در شرایطی قرار گرفتید که حس کردید راهی جز فرار ندارید همیشه سعی کنید اگر پیاده هستید به صورت زیگ زاگی مسیر را برای فرار طی کرده و همچین همچنین مسیرهای را برگزینید که فکر می کنید دشمن کمتر نسبت به آنها خط دید دارد.

۵۶- اگر در شرایط بحرانی و بدی قرار گرفتید به هیچ وجه امید خود را از دست ندهید و سعی کنید بسته به محیطی که در آن قرار دارید و همچنین اسلحه ها و تجهیزات کوله پشتی خود بهترین ت را برگزینید. به عنوان مثال در شرایط بحرانی ای که شما تنها یک شاتگان و یا یک کلاش در اختیار دارید سعی کنید درون ساختمانها و مناطق محدود و بسته پناه بگیرید. یا به عنوان مثالی دیگر اگر تنهای چیزی که در اختیار دارید یک تیروکمان و یا اسلحه دوربین دار اس از مناطق پرتردد پرهیز کرده و جایی پرت را برای استقرار و اسنایپ کردن دشمن انتخاب کنید با تنها یک شات کردن می توانید مهمات زیادی را به دست آورده و روال عادی خود را ادامه دهید.

همانطور که ملاحظه کردید در بازی pubg نکات و تکنیک های ریزی درشتی وجود دارد که به مرور زمان خود به خود ملکه ذهن شما خواهند شد فقط کافیست آنها را برای اولین بار خوب یاد بگیرید.

این مطلب هم به پایان رسید امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد منتظر مطالب اختصاصی عصر بازی درباره تکنیک های بیشتر بازی pubg در روزهای آتی باشید.


معرفی بازی های موبایل آنلاین بازی ,توانید ,استفاده ,زمانی ,سلامتی ,کرده ,بازی pubg ,صفحه کلید ,کوله پشتی ,نارنجک انفجاری ,شرایط بحرانی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تله مشاور | مشاوره تحصیلی خانواده ازدواج جنسی مجله دکوریجات طب سنتی خرید اینترنتی انار دون کن خرید دستبند ثبت شرکت - ثبت شرکت خاص - ثبت برند فارسی 09196638253 | فلزیاب برتر امنیت سایت سایت اسیدی مخصوص فیلم و سریال