استقرار موجی پربرکت در استان ! نیمه دوم هفته ، گرم !

 

با یاد و نام خدا ؛ عرض سلام و  خسته نباشید دارم خدمت تک تک همراهان عزیز هواشناسی مستقل استان مازندران

 

خب ، طی 24 ساعت گذشته شاهد بارش باران در جلگه ، برف در ارتفاعات ، کاهش محسوس دما ، وزش باد نسبتا شدید تا شدید و توفانی شدن دریا در استان بودیم .

اما با استقرار موجی در دریاهای غربی ، با عبور امواج ناپایدار تراز میانی جو ، به تناوب در استان شاهد بارندگی خواهیم بود خصوصا ارتفاعات و غرب استان که برای ساعات بعد از ظهر و شب و بامداد روز های یکشنبه و دوشنبه ، بیشترین گسترش بارش رو در استان انتظار داریم .

آسمان استان طی این مدت به صورت ابری گاهی نیمه ابری تا ابری خواهد بود که با حاکمیت پرفشار سطح زمین ، گاهی برخی نقاط مه رو هم انتظار داریم . دریا هم وضع آرام تری رو خواهد داشت .

اما اواخر وقت دوشنبه و بامداد سه شنبه از غرب استان کاهش ابر رو انتظار داریم و برای سه شنبه تا پنجشنبه افزایش نسبی دما رو خواهیم داشت با احتمال فون ( گرم باد ) در ارتفاعات که در بخش هایی از جلگه گاهی مه رو هم انتظار داریم .

در زیر هم تجمع بارش ها رو تا پایان وقت دوشنبه ملاحظه می فرمائید :

 

 

 

عزیزان ؛ ممنون میشیم در وب ما عضو شوید ، نظر دهید و در مباحث عمومی هواشناسی ما شرکت کنید و هوای دیارتون رو گزارش کنید . چون خیلی مطالب هم اونجا گفته میشه . منتظر پاسخ گویی به سوالات شما در بخش نظرات هستیم .

 

با ما همراه باشید .

 

ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ

 

برای مشاهده کانال هواشناسی استان مازندران بر روی آی پایین کلیک کنید .

 

 

 


هواشناسی بابلسر فورکا استان ,داریم ,دوشنبه ,ابری ,ارتفاعات ,گاهی ,انتظار داریم ,استقرار موجی ,استان مازندران ,استان نیمه ,موجی پربرکت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کتیرا اهنگ,فیلم,سریال,خبر خاله سحر ارایشی پیرانشهر پروگیم lمقالات حقوقی و آموزش های حقوقی رزیدانلود محصولات تخصصی گیاهی ارزان کده